Maicon: Jag vill stanna i Inter, men...

"Jag har ett kontrakt till 2013 som jag ska respektera och därmed vill jag stanna i Inter", säger Maicon till Sky Sport, där han intervjuades efter Italienmatchen.

"Jag har aldrig sagt att klubben bara fokuserar på Ibrahimovic och glömmer bort mig. Det enda jag sagt är att jag vill ha lite uppskattning för vad jag gjort under mina tre år i klubben" säger han.

"På scudettofesten sa jag att jag kommer stanna kvar till 100%. Om så inte är fallet i framtiden så är det inte mitt fel. Hur som helst så är jag en Interspelare i dagsläget!" avslutar Maicon.

Kommentar: Inter missköter detta så jävla hårt. Han förtjänar fan mer uppmärksamhet och uppskattning än Zlatan.

Kommentera
Postat av: Max

Fuorigioco:



Är detta en intervju som du har sett, jag menar på video? För det är de enda som man verkligen verkligen kan lita på :)

2009-06-24 @ 23:29:46
Postat av: F

Japp, den har jag sett. Men då jag inte kan italienska så bra så var jag tvungen att läsa nyheten. Lite fattade man iaf, att han snackade om kontrakt och zlatan och inter.

2009-06-25 @ 01:07:10
Postat av: Joel

Fan va dåligt agerat av Inter...

Hoppas han stannar

2009-06-25 @ 14:17:05
Postat av: Johan

Har inte uppdaterats här på ungefär 3 veckor o jag undrar om de inte blir uppdateringar under sommaren?



2009-07-16 @ 00:39:09
Postat av: Fuori

Ar pa semester just nu fram till 9 aug tyvarr =/

2009-07-30 @ 15:52:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback