Senaste nytt 2 juni - Back on track!

Eftersom skolan och tog upp mycket av min fritid har jag inte haft möjlighet att sätta mig ordentligt vid datorn och leta övergångar. Nu kan jag andas och här kommer senaste nytt. Nu kommer jag kunna skriva som vanligt.


Maicon
stannar i Inter! Detta skriver Gazzettan. De skriver att Maicon sagt till Kaka att han kommer stanna kvar i Inter och att han aldrig tänkt ens tanken på att lämna.

Radio Blu skriver att Melo inte kommer flytta någonstans. Spelarens agent säger att han trivs i Fiorentina och att han är glad. Fiorentina har även chans för CL vilket kommer sporra spelaren ännu mer.

Cassano till Inter? Det ligger en sanning i det, skriver Gazzettan. Del Neri har uttalat sig om spelaren och sagt "Jag vet inte om Cassano kommer vara en del av laget den kommande säsong". Lagen förhandlar, men det sägs att allt hänger på Zlatan. Kommer Inter ha Cassano - Milito anno 09/10?

"Zlatans problem är inte de ekonomiska", säger Raiola till 24oredisport. Zlatan kommer endast flytta för att vinna CL med ett annat lag.

Raiola uttalar sig även om Maxwell och säger att han inte kan bekräfta eller förneka en försäljning av "Max". FcInterNews skriver att det är ett problem i förhandlingarna nytt kontrakt eftersom Maxwell vill ha mer i lön än vad Inter erbjuder.

Mikel och Deco har ingen framtid i Chelesa nu när Ancelotti är ny boss. Han sägs inte vilja ha med de två spelarna och nu väntar Inter på klartecken från London för att börja föra förhandlingar.

Kommentera
Postat av: Interista-4ever

Härligt att uppdateringa dragit igång igen, har saknat de väldigt mkt! :D

2009-06-02 @ 21:43:13
Postat av: Inter

MM samma här

2009-06-02 @ 22:28:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback