Bremen dementerar officiellt

Werder Bremen dementerar nu officiellt att de har kommit överrens med Juventus om Diego. Klaus Allofs säger bara att de har diskuterat spelaren men att det inte har hänt något mer. Bremens officiella sida

Kommentar: Hoppas som F*N att detta beror på att Inter har något med saken att göra och att de är intresserade.

Kommentera
Postat av: Zoran

Hoppas hoppas att Inter ligger bakom de här!! Men om jag ska va ärlig tror jag faktiskt inte att de e så. Jag tror bara att Bremen inte vill uttala sig om något för att de är många matcher som återstår o de skulle skapa kaos i laget.



PS: Grym blogg!!! :D

Tack så mkt, det uppskattas

2009-05-07 @ 14:47:50
Postat av: Fuorigioco!

Det tror jag med faktiskt. Men man kan alltid hoppas. Det ska onekligen bli intressant mercato med tanke på vad som Mourinho har sagt om vad laget behöver för lirare



Tack! Du får återkomma :)

2009-05-07 @ 15:05:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback