Senaste nytt - 7 maj 13:10

  • Gazzettan rapporterar att Mourinho har fått en ny spelare högst på önskelistan ifall Diego (just det) inte skulle lyckas värvas. Det är nämligen Real Madrids 24 åriga spelfördelare Sneijder som önskas av Mourinho. Enligt rykten har Branca redan varit i kontakt med spelaren och agenten. Även TMW hakar på detta och reffererar till Tuttosport, som skriver att så fort Perez blir vald (vilket är 90% säkert) kommer inte lägga ett bud på €18 miljoner vilket är tillräckligt för Madrid klubben. Eller att erbjuda Mancini + mindre pengar.
  • Enligt Gazzettan och TMW är Milito väldigt nära Inter och han kommer skriva på när säsongen är över. En muntlig överrenskommelse finns mellan klubbarna. I utbyte får Genoa Acquafresca (hel eller hälftenägd är ännu oklart), yngligen Bonucci + pengar. Sedan ska man fokusera på Thiago Motta.
  • TMW rapporterar att Tottenham vill ha Materazzi. Blir det då ett byte med Jenas? Nej! Istället till Inter ha Kroatiens yngling, Modric. Han skulle då komma för lite mer pengar än vad Jenas hade kostat, men man är dock fortfarande intresserade av Jenas.
  • Maxwell förväntas att skriva på ett nytt kontrakt de kommande dagarna. Kontraktet ska sträcka sig fram till 2013

Källor: Klickbara i artiklarna

Kommentera
Postat av: Interista-4ever

Kanonblogg med kanon-nyheter. Idag var det första gången jag fick syn på bloggen och jag är väldigt imponerad! Fortsätt såhär med nyheterna, jag kmr följa den här bloggen varje dag :D

2009-05-07 @ 14:18:12
Postat av: F

Tack ska du ha. Tycker att det är viktigt för oss Interfans att följa nyheterna. Intressant med där med Milito om han kommer. Kan det betyda att Zlatan lämnar om Mourinho återgår till 4-3-3?

2009-05-07 @ 14:31:22
Postat av: Interista-4ever

Jag vet inte hur Mou tänker faktiskt, ingen aning :S

Men det jag grämer mig mest över är att Diego är förlorad till tjuvarna... :(

2009-05-07 @ 14:34:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback