Senaste nytt - 10 maj 14:44

  • Militos agent säger att det inte alls är säkert att han kommer gå till Inter. Han menar att det har kommit riktigt utmaning från den brittiska ön, nämligen Premier League. Han fortsätter och säger att det har kommit ett par klubbar med bra bud.
  • "Cassano stannar i Sampdoria även kommande säsong" säger hans agent. Efter att Inter visat mindre intresse så kommer Cassano att stanna kvar i Samp. Anledningen till detta är att Coutinho kommer 2010 och Inter tror mycket på denna yngling och att han kan repetera Patos fina spel sen han kom till Milano. Coutinos brasilien har vunnit en u17 turnering där bara sydamerikanska lag deltog. Vi säger grattis och tror mycket på Coutinho.
  • I och med att Milito inte är säker på att komma till Inter, vänder sig nu Branca och CO till Fabio Quagliarella. Det sägs att Inter kan få honom för 13 miljoner € men då vill Udinese ha Biabiany. Men Quagliarellas agent säger att ingen klubb har hört av sig och att hans klient kommer stanna kvar i Udine.
  • Mourinho vill ha Felipe Melo. Det kunde man läsa i helgens tidningar. Mourinho sägs vara ett stort fan av braslienaren som har visat fin form i Fiorentina. Han diskuterar ett nytt kontrakt med Fiorentina som löper till 2013 med en utköpsklausul på 15 miljoner €. Mourinho sägs ha honom högst upp på sin lista och får han inte honom så vill Mou ha Yaya Toure (Barcelona) och någon av Inler, D'Agostino och Asamoah (Udinese).
  • Ett byte mellan Jimenez och Sienas Galloppa kan bli verklighet i sommar. Mourinho har blivit imponerad av spelaren som skulle vara en bra backup.
  • En intervju med News of the world, säger Tevez att han kommer lämna Manchester United i sommar eftersom han inte trivs med sin situation att få vara bänkvärmare för det mesta. Han känner att en spelare av hans kalibrer borde vara från start i ett top lag. Men han säger dock att han INTE kommer lämna England.
  • Marca skriver att Sneijder är allt närmare Inter. Detta kommer göras smärtfritt då Madridklubben vill ha Amantino Mancini och Maicon. Men eftersom Maicon inte är till salu så kommer Mancini ingå i köpet.
  • Real Madrid har visat nytt Intresse för Maicon. Maicon är inte till salu!
Kommentar:
Att Melo skulle komma till Inter ser jag som högt osannolikt, även Yaya Toure är osannolik. Däremot Sneijder tror jag kan komma eftersom Diego är förlorad. Frågan är då hur mycket han kommer kosta? Stämme det att Real vill ha Mancini så kan vi få Sneijder billigare.

Galloppa har jag inte sett något av mer än de matcher Siena mött Inter så att jag kan inte ge en rättvis bedömning. Tevez kommer säkert gå till någon konkurrent i England, vilket lär uppröra Manchester, så frågan är om han verkligen kommer stanna i England som han påstår? Jag ser hellre honom i Inter än Milito, som verkar vara långt i från klar till Inter, vilket jag tycker är skönt då jag inte vill ha honom. Han är ingen frälsare och är till åren. Få hit Tevez och Sneijder så kan vi prata CL.

Kommentera
Postat av: Interista-4ever

Hoppas att ryktena om Sneíjder stämmer da ;)

Melo är en riktigt duktig spelare som jag mer än gärna ser i Inter.

Jag skulle hellre vilja ha Milito än Quagliarella, alla dar i veckan.

Hernanes vill jag ha!

2009-05-10 @ 23:43:53
Postat av: Patrik

Ingen Galloppa!! Vad ska vi med såna här spelare till?? De tillför ingenting, de bara tar plats

2009-05-10 @ 23:46:34
Postat av: F

Ne, jag fattar inte heller varför Galloppa ska till Inter. Ett kasst rykte säkert bara.

2009-05-11 @ 01:27:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback