Senaste nytt - 13 maj 21:41

  • Idag sågs Branca i Rom utanför hotellet Grand Hotel Parco dei Principi. Enligt rapporter kommer han att prata med Cassanos agent efter cupfinalen ikväll. Detta skriver calciomercato.it.
  • Mourinho sägs ligga som andra coach på Real Madrids lista. Mourinho har redan sagt till Inter.it att han stannar till 100 %
  • Enrico Preziosi har sagt till Radio Radio förhandlingar pågår mellan Inter och Milito. Han säger dock att klubbarna ännu inte kommit överrens om priset och säger att Inter inte direkt kontaktat Genoa, men att tror att Militos agent pratar med Inter. Calciomercato.it skriver att samtal hölls idag i Milano med Militos agent, Hidalgo. Preziosi säger dock att ingen annan klubb har kontaktat honom om Motta förutom Juve.
  • Quaresma verkar vara påväg från Inter. Nästa klubbadress verkar vara Benfica. Detta skriver portugisiska A Bola. Kommer Benfica ha råd? Ja, de är beredd att erbjuda Angel Di Maria, som Inter tidigare varit ute efter. Det nämns inga summor, utan kan bli ett byta rakt av.
  • I en intervju med Soccer 2000 som kom ut denna månaden (Maj), har Villa flörtat med Inter - igen. Han säger att det skulle vara underbart att spela med Zlatan i anfallet.
  • Harry Redknapp har återigen visat intresse i Muntari. Men denna gång vill han ha spelaren endast för pengar och ingen spelare emellan. Tidigare har Mourinho visat intresse i Jenas, men Redknapp vill inte sälja honom.
  • Suazos agent berättar i en intervju till Radio Kiss Kiss att han kommer återvända till Inter och inte kommer säljas till Napoli. Inter lär sälja honom vidare. Säkert i någon transfer som inkluderar Suazo.

Milito är ett steg i fel riktning. Fattar inte klubben det? Helvete vad tråkigt om han kommer. Men om Quaresma byts mot Di Maria så blir jag grymt glad!

Kommentera
Postat av: Ivan

Hoppas de stämmer att Branca ska snacka med Cassanos agent. Men jag tror att Inter bara kmr köpa en forward och eftersom Genoas president bekräftar att Inter är ute efter Milito så tror jag att Cassano är andravalet och att Inter-ledningen först o främst lägger all fokus på Milito. Jag vet inte om jag vill ha Milito, asså han e en grym spelare men kanske lite för gammal, eller??

Jag gillar Quaresma skarpt o drf vill jag ge honom en andra chans.



PS: Du gör ett grymt jobb med den här bloggen!! :D

2009-05-13 @ 23:15:25
Postat av: F

Jag vill inte heller ha Milito. Som jag skrev så tycker jag det är helt fel steg att gå. Betala 15 miljoner € + en grym talang i Acquafresca är riktigt dålig deal. Sen så gillar jag också Quaresma och vill ge honom en ny chans, men Di Maria är en grym talang som snart går till en storklubb. Argentinare och som skulle passa in som handen i handsken bland alla våra argentinare.



Tackar :) Sprid gärna vidare för att bloggen startade förra veckan

2009-05-13 @ 23:20:02
Postat av: ArrE

Sjukt bra jobb gör du =)



Men är det bara jag som ser annonser på texten ? jag inte läsa de första två raderna.

2009-05-14 @ 01:59:07
Postat av: Joakim

sticker mourinho till real så följer zlatan med!

2009-05-14 @ 02:04:16
URL: http://joakimforsberg.blogg.se/
Postat av: F

Är det några fler än Arre som har samma problem med reklam på texten?

2009-05-14 @ 08:43:47
Postat av: Max

Jag har det =/

2009-05-14 @ 08:46:32
Postat av: Henrik

Tja..

Jobbig reklam går ju inte att läsa texten!

Annars suveränt arbetet

2009-05-14 @ 09:32:37
Postat av: F

=/ Kan någon ta en print screen och lägga upp på imagehack och posta här så jag får se hur det ser ut. Måste fixas iså fall =/

2009-05-14 @ 10:58:18
Postat av: Tekniken10

http://img8.imageshack.us/img8/1592/17145133.jpg



Varsågod.

2009-05-14 @ 11:48:23
Postat av: F

Fasen vad konstigt. Den ser bra ut på min IE samt Firefox :S Ska se vad som kan vara fel

2009-05-14 @ 12:06:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback