Senaste nytt - 14 maj 20:55

  • Fernando Hidalgo gav en exklusiv intervju till TuttoMercatoWeb där han blev intervjuad av Raffaella Bon. Hidalgo berättar att han träffade Inters representanter igår där allting har gått bra i förhandlingarna. Han säger att de ska träffas en gång till för att diskutera en övergångskostnad med Genoa. Ifall allt går bra i förhandlingarna så kommer Milito stanna kvar i Italien och Inter. Annars säger Hidalgo att Engelska klubbar har visat intresse men att han bara tänker på Inter i första hand.

    De diskuterade även Estudiantes högerytter Angeleri. Hidalgo säger att Inter är intresserade och att han tror att han kommer hamna i Italien. Även Lazio och Palermo har visat intresse. Han kommer kosta ca 4 miljoner €.
  • Maicons agent säger till Calciomercato.it att Real Madrid har Maicon högt på deras lista nu när Perez kommer bli president.
  • Muntari säger att han kommer stanna i Inter. "Jag är dum om jag lämnar Inter" säger han till Inter.it.
  • Makelele sägs ha kontaktat Vieira angående en flytt till Frankrike och PSG. Vieira väntas lämna Inter i sommar och nästa klubbadress kan bli PSG.
  • Igår rapporterade calciomercato.it att Branca sågs i Rom. Nu rapporterar även Sky Sport 24 att man sett Branca idag utanför samma hotell. De skriver att Branca varit och diskuterat Cassano och Palombo.

Kommentar:
Vad betyder detta att Milito kommer? Det går knappast att spela 4-3-3 med så pass bra anfallare. Ska vi lira 4-3-1-2 så MÅSTE MÅSTE MÅSTE vi köpa in en playmaker och ingen trequarista har ens ryktats till Inter. Eller om Mourinho kör med en renodlad ytter (Silva, Robben), Zlatan i en fri roll och Milito som målgöraren? Ja, vad tror ni? Kan det funka?

Kommentera
Postat av: Max

Jag gillar inte att Balotelli håller på att förpassas till bänken, tycker att han verkligen gjort allt nu i slutet av säsongen för att förtjäna en startplats. Han har blivit mycket jämnare och tyglat sitt humör. Dessutom är han alltid målfarlig.

Han lär ju inte få spela mycket alls om vi inte spelar 4-3-3 för en kille för 25M bänkar man ju inte hur som helst. (Jag vet Quaresma)



Vi tappar också en framtida Milito vid namn Acquafresca...

2009-05-14 @ 21:17:03
Postat av: F

Glömde att nämna att Inter med stor säkerhet kommer att använda Quaresma i en framtida övergång. Med vem det nu blir återstår att se. Jag kan tänka mig att Inter kan erbjuda Quaresma + 25-30 miljoner € för Fabregas.

2009-05-14 @ 21:30:35
Postat av: Max

Japp det hade varit grymt om Arsenal hade gått med på det...=D



Sen om vi ska sälja Vieira till PSG så borde vi fixa köpoption på deras unga mittbackstalang Sakho.

Eller går Vieiras kontrakt ut i sommar?

2009-05-14 @ 21:52:45
Postat av: Interista-4ever

Milito verkar allt mer klar för varje dag som går. En grym forward med målfarlighet som få, dock lite gammal och ett frågetecken om han håller för CL



Men precis som du, Fuorigioco så är inte mitt största bekymmer Milito utan att det verkar som att Inter inte har några planer på att värva en offensiv mittfältare :(

Något annat jag stör mig på är att Balotelli kmr få mindre o mindre speltid :@

2009-05-14 @ 23:05:53
Postat av: Skumpan

Herregud INTE Palombo!!! Hatar den killen! Och tillräckligt bra för att spela i Inter e han inte heller.

2009-05-14 @ 23:22:52
Postat av: F

Vissa rykten är bara bisarra. Men men, i sommar får vi se vilka som anländer. Jag tror att Mourinho har gjort en lista. Först Milito, och sen?

2009-05-14 @ 23:26:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback