Senaste nytt, inget nytt

Står väldigt still på Inters mercato. Utöver Milito och Motta har inget nytt kommit upp förutom att Qaresma tydligen ska till Genoa. Mer att följa.

Kommentera
Postat av: Mattias Sörensson

Tjena.

Riktigt bra blogg, måste jag säga.

Jag driver www.fotbollsoraklet.se

Jag hittar inte din mejladress så lägger en kommentar. Du är vädligt duktig skribent. Tänkte om du kanske skulle vilja komma över och skriva på min sida?



Mejla mig på [email protected]

2009-05-27 @ 14:03:05
URL: http://fotbollsoraklet.se
Postat av: Interista

Vaffanculo Man U! FORZA BARCA!!!!!! hellre dom än jävla engelska svin!!

2009-05-27 @ 22:45:10
Postat av: Inter !

Dags att skriva lite ?



Kommer ju ganska mkt nu...



Trevlig Helg =)

2009-05-29 @ 16:27:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback