Tack för allt!

- Jag har återvänt till Brasilien för att bli lycklig igen. Min dröm har alltid varit att en gång få återvända till Flamengo där jag växte upp och nu är jag här, sade en glad Adriano.

- Det finns inget bättre än att vara nära sin familj och kompisar. Det har jag saknat väldigt mycket. Jag hade aldrig tänkt att lägga av helt och hållet med fotbollen, men jag var tvungen att hitta lyckan för att kunna spela igen, och klubben gör mig lycklig. Jag behövde spendera längre tid med min familj och mina kompisar för att återfå min lycka, avslutade Adriano.

Han är onekligen stor i klubben redan nu, då många fans hade samlats utanför pressrummet och Adrianos bilder fanns överallt att se.

En onekligen fin presentation av Adriano. Eller vad sägs om denna bild på förstasidan?



Här kommer en video på Adriano i hans bästa dagar:


Lycka till i framtiden, Adri!

Kommentera
Postat av: ArrE

Hoppas han blir så himla bra som han var i Videon igen..



En viktig person som höll mig kvar som interfan när ronaldo stack.



Älska honom.

2009-05-08 @ 05:03:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback