100 års firandet på Meazza

Har ni inte sett videon så måste ni göra det. Ett fantastiskt klipp. Många nya samt gamla spelare intervjuas. Självklart är det från Inter Channel (ni måste ha alla 4 delar för att kunna se på hela videon). 1 timme 38 minuter.


Del 1 - Del 2 - Del 3 - Del 4

Kommentera
Postat av: Max

Jag tycker att det är jättekul att du lägger upp såna här filmer, alla som jag har laddad ner har varit riktigt intressanta/bra, men tänk på att man bara kan ladda ner en om dan om man inte är medlem på det där stället :P Jag är bara på matchen med gamla legender fast jag har laddat ner varenda dag ^^

2009-09-14 @ 17:45:55
Postat av: Fuorigioco

Det är 15 min väntan vad jag vet. Även mina andra kompisar har bara 15 mins väntetid mellan varje nedladdning på rapidshare.

2009-09-14 @ 20:45:41
Postat av: Max

Oj då har jag gjort en jättetabbe :P jag läste bara lite snabbt och jag tyckte att det står att du har slut på nedladdningar för idag eller nåt :P



Sorry för onödiga klagomål :P

2009-09-14 @ 22:46:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback