UEFA Fantasy Team

CL är runt hörnet och jag har gjort ett eget fantaasy team. Det gör ni på UEFA.com. Hade varit kul om vi var några från forumet som var med. Koden till ligan är:

128779-25231

Diskutera gärna era lag i kommentarsfälten :)

Kommentera
Postat av: bengali89

Hej,

efter mycket funderande har jag beslutat mig för att ta ut en elva vars spelare lär få skapliga betyg, då deras lag får lite lättare motstånd kommande omgång.



Elva;



Casillas(Mad)

Albiol(Mad)Gallas(Ars)Alex(Che)Adriano(Sev)

Valencia(Uni)Fabregas(Ars)Gerrard(Liv)Robben(Bay)

Fabiano(Sev)Anelka(Che)



Avbytare;

Edri(Mac H)

Jesus Navas(Rubin)

Djuric(Zurich)

Hassli(Zurich)

2009-09-15 @ 00:31:01
Postat av: Adriano-LEGEND

Min elva:



Cesar

Maicon Perea Gamberini Lahm

Ronaldo Alonso Mikel Navas

Messi Kanouté



AVB: Niang, Pantic (MV), Jesus Navas och Djourou.

2009-09-15 @ 08:30:08
Postat av: bengali89

Ändrat lite efter en natts sömn:



Cassillas(Real Madrid

Gallas(Arsenal)-Albiol(Real Madrid)-Alex(Chelsea)-Adriano(Sevilla)

Valencia(Man United)-Keita(Barcelona)-Benayoun(Liverpool)-Robben(Bayern)

Fabiano(Sevilla)-Torres(Liverpool)



Avbytare:

J.Cecar(Inter)

Navas(Rubin)

Djuric(Zurich)

Niang(Marseille)



Det fick bli Cassillas i mål, eftersom Real har lättare motstånd.

2009-09-15 @ 09:10:05
Postat av: Sneijder10

Mitt lag:

J.Cesar

Arbeloa-Terry-Pique-Evra

Robben-Cambiasso-X.Alonso-Nani

Gilardino-Drogba



Jag förstår inte riktigt...

Om nu till exempel Gilardino gör mål imorgon eller idag, vet inte när dem spelar.

Får han poäng då på spelet?:S

2009-09-15 @ 11:07:21
Postat av: Fuorigioco

Ser att några av er har bra avbytare. Det har inte jag, skiter i avbytarna. Här är iaf mitt lag:



Assenjo

Maicon - Raul Bravo - Papadopolus

Ronaldo - Gerrard - Navas - Robben - Ribery

Forlan - Fabiano

2009-09-15 @ 11:52:54
Postat av: Hjelmberg

Extremt tråkigt att man max får ha två spelare från ett lag. Cesar, Maicon, Lucio, Sneijder och Milito var de första jag plockade in..



Men men, här är min elva:

Buffon

Maicon-Ferdinand-Ujfalusi-Evra

Ronaldo-Sneijder-Mascherano-Eremenko

Zlatan-Messi

2009-09-15 @ 12:03:34
Postat av: jakis

va fan, jag hittar inte så att ja gkommer med i den där ligan:S

2009-09-15 @ 12:06:05
Postat av: Skumpan

Tycker med att det e extremt tråkigt att bara endast ha två spelare från varje lag. Annars hade jag valt halva Inter :P



Men jag har ändrat lite på mitt lag och det ser ut så här nu:



Julio Cesar

Dani Alves-Ferdinand-Bruno Alves-Cissokho

Fabregas-Mascherano-Sneijder-Iniesta

Luis Fabiano-Torres



Avbytare: Sergio Asenjo-Kalou-Pjanic och nån random snubbe från Zurich. :D

2009-09-15 @ 12:17:36
Postat av: La Beneamata

bengali: Tar du Casillas före Julione? :O

2009-09-15 @ 13:49:04
Postat av: La Beneamata

Mitt lag förresten, jag har gått med i ligan nu också:



Julio C.

Santon Pique Vidic Ivanovic

Ben Arfa Fletcher Makoun Gourcuff

Messi Lisandro

2009-09-15 @ 14:07:05
Postat av: bengali89

La Beneamata



Jo, anledningen till det var att Real Madrid hade enklare motstånd, och lär knappast släppa in många mål. Men efter lite funderingar under dagen så har jag bytt tillbaks till J.Cecar, ifall Inter får lika eller vinst, så bör Julio få ett bra betyg. Har ändrat spelartruppen ett flertal gånger, hatar begränsningen, som är 2 spelare max per klubb.



Nya Formationen, lär inte ändras tills nästa omgång;



Cecar

Maicon-Albiol-Alex-Adriano

Valencia-Fabregas-Gerrard-Robben

Fabiano-Benzema



Morfis-Ivanovic-Boccolo-Olah

2009-09-15 @ 18:51:38
Postat av: Mira

Grym design du har på din sida. Har du gjort den själv? Skitsnyggt i alla fall!

2011-07-11 @ 08:21:54
URL: http://gravidforsakring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback